söndag, november 30, 2008

finn lösningar

Idag har vart en ganska jobbig dag. Massa massa tårar, mest för att jag längtar hem till det som kallas trygghet. I sorg kommer det fram hur mycket man är i behov av denna trygghet. Just nu har jag dock inte så mycket till val mer än gilla läget.

Första advent idag också. De senaste åren då jag bott i egen lya har jag skapat traditionen att hänga upp julgardiner, ta fram ljusstakarna och köpa den första risgrynsgröten osv. I år blev det inget av den varan...det känns av och är nog en av anledningarna till att jag känt mig så nere idag också.

För att få ordning på mig denna trista söndag så tog jag mig till friskis och köpte mig ett träningskort. Känner att jag behöver något att sysselsätta mig med under den tiden då jag inte jobbar.

Så imorgon påbörjas projektet Beach 2009:)

Inga kommentarer: