torsdag, november 20, 2008

torsdag, dvs nästan fredag

jahopp, då var arbetsveckan snart slut för imorgon är det fredag. Länge leve fredagar! Jag har under veckan terroriserat eleverna på skolan med Lars Winnerbäck musik, enbart! Kände dock idag att jag nådde någon slags mättnad, som man lätt gör om man lyssnar sönder musik, speciellt sådana skivor som man lyssnat sönder de senaste åtta åren. Hämnden blev i vilket fall att cd-spelaren valde att misshandla mina skivor, så det blev ett slut på det i vilket fall. Får se vad vi ska hitta på imon istället.

För den som har missat det så kommer min P på besök i Oslo imorgon. Det vill säga...EN dag kvar!
Så jag hoppas ni kommer sakna mitt bloggande för jag kan (nästan) garantera att det blir dåligt av den varan i några dagar nu:)

Jag är så trött på alla mail och koder, jag vill ha dig här på riktigt inatt och suga liv ur din halspulsåder. (Hugger i sten -Lars Winnerbäck)

Inga kommentarer: