lördag, november 15, 2008

Det som det svåra enklare

Idag ska jag få besök av mamma. Är så glad att hon kommer hit=) Jag har precis städat iodning det sista (pedantiska jag) och tänt lite ljus och gjort det mysigt inför den väntande fikan. Sedan får vi se vart dagen leder oss, men mamma och J-E pratade om restaurang o irish coffee o grejjer ikväll. Jag tackar definitivt inte nej!!!

Nästa helg kommer P och det ser jag fram emot ännu mer (om man får lov att säga så). Kommer bli mysigt värre att då bli fem stycken i samma sovrum, haha. Sedan i början av dec kommer pappa med sällskap. Känns så otroligt roligt att mina käraste anstränger sig o tar sig hit när jag har lite svårt för att ta mig härifrån. Rosor till er:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi ska också hitta en tid för ge oss iväg till Kofta-land! Är det ok om vi kommer på våren?

Kleinen sa...

ni är så välkomna så:) jag ska se till att ta mig till svenneland också!!