måndag, november 10, 2008

"Sega Svensken"

Måndag kväll. Idag har det vart en hemsk dag utan att den igentligen vart hemsk på speciellt många sätt. Jag gick upp imorse, gick ut till busshållplatsen i totalt ösregn och var under tiden helt övertygad om att mitt paraply skulle slitas i stycken (jag hatar verkligen paraplyer). Satt och huttrade under de 20 minutrarna till jobbet. Väl där så gick dagen ganska fort och smärtfritt förbi. Har för övrigt fått namnet "svensken" av eleverna, som mer än gärna ropar det över hela matsalen, utan direkt anledning.

Jag får dock erkänna att jag vart nog lite av en grinig och tråkig "mattant" idag. Vart så himla trött, precis hela dagen. Visst det är måndag men nån gräns får det väl vara på det? Har svårt att somna på nätterna i nervositet över att få negativa besked från mina jobbintervjuer nu i veckan. Kan det även vara så att jag håller på att bli sjuk? Sov i vilket fall nästan två timmar efter jobbet. Känner mig dock väldigt trött nu, trots att klockan bara är 22.


Inget annat än sängen nu alltså. Godnatt!

Inga kommentarer: