fredag, november 14, 2008

Linda är kanske påväg tillbaka?

ursäktar min frånvaro på urballat internet...

Jag börjar med att tacka och bockar för tacken och uppmuntran! Jag hoppas jag blir en bättre vän, familjemedlem, flickvän, person som man stöter ihop med på bussen osv i och med detta!!
Jag känner hopp om framtiden och hopp om att må bättre som person. Att vara utan pengar och proppad med ångest kring framtiden gör nog automatiskt att man förvandlas till en dålig, känslig och tråkig människa . Denna människa har tyvärr mina närmaste fått stå ut med lite oftare än vanligt de senaste månader.

Idag känner jag mig i vilket fall som en gladare och livligare människa. jag tänker inte garantera att jag konstant kommer vara det framöver (thats just not me) men jag kan lova att jag ska se till att vara mer positiv. Nu hoppas jag bara att jag kommer trivas på mitt nya jobb så det inte blir kaos med det. Men isåfall, bara ta nya tag. Idag är jag positiv oavsett.

Inga kommentarer: