tisdag, november 18, 2008

Nu jeflar

18 november...En dag då jag vart på bitch-humör.
Ungdomarna i skolan var för jävliga då de kommit på att det är roligt att sno läsk från kafeét. Har märkt hur snatteriet eskalerat de senaste dagarna och idag fick jag rycket. Tog två stycken på bar gärning genom att storma ut i kantinen och fräsa. Folk undrade vilket monster som dykt upp i svenskan och de små förrädarna kunde inget annat göra än ge tillbaka de små läskeblasken.

När jag kom hem gav jag mig på powerpoint för att i framtiden göra min blogg lite roligare. Det gick rent åt skogen och jag valde att bli på dåligt humör. Snälla M hjälpte mig dock massor och snart får jag nog ordning på program osv. Ge mig lite tid bara.

Hoppas jag vaknar på rätt sida imorgon.
Förresten....3 dagar kvar

1 kommentar:

Per G sa...

De dagarna kommer att gå snabbt...Och vilken bra helg vi ska ha sen. Puss!