fredag, november 07, 2008

IKEA

Gårdagens tripp till IKEA vart mycket angenäm. Bussen dit var proppfull men det gjorde inte så mycket, det var gratis och det gick fort. För övrigt tycker jag det är ett mycket bra initiativ av IKEA att fixa denna typen av gratisbussar för oss stackare som inte har bil (okej, vi kanske råkar ha bil men har inte råd att tanka den!).

Jag gick där i två timmar ungefär, stressade verkligen inte utan njöt bara av att faktiskt hitta på nått en kväll. Efter att tagit igenom butiken (som för övrigt stänger kl. 23 varje vardag) så hade jag fått med mig
  • ett stycke hänga-tvätt-ställ
  • en måttsats
  • bakburkar

  • en fin korg att ha mina lakan/handdukar i

  • en filt till soffan

Efter detta tog jag bussen hem. Otroligt rolig syn där i bussen när alla sitter med sina IKEA-påsar, lampor, speglar, mattor och hänga-tvätt-ställ. Skulle inte vilja krocka där inte.

Nu dags för jobbintervju nr 2. Får återkomma senare angående dessa.

1 kommentar:

Anonym sa...

ååh! ikea....ljuva älskade hatade ikea.. hehe