söndag, november 16, 2008

Me like besök

Jahopp ännu en helg lider mot sitt slut, en av de bättre i sitt slag. Mamma och J-E var som känt på besök. Det vart en mycket lyckad visit (vad jag anser iallafall). Igår vart det fika hemma, sen intogs Karl Johan och det shoppades lite, med betoning på lite. Det dracks även öl på en uteservering, vilket jag anser som ganska unikt i mitten av november. Efter detta tog vi en tur till deras hotell och deras rum med havsutsikt. Får erkänna att jag blev ganska ordentligt avundsjuk, hade inte haft något emot att tillbringa en natt där.

På kvällskvisten var vi ute och åt på restaurang för att sen gå åt skilda håll. Jag somnade som en bebis efter ett glas vin:)

Idag startade jag morgonen med att åka ner till deras hotell och ta del av frukostbuffén. kan vart en av de bättre jag ätit. Jag vräkte bland annat i mig 7 pannkakor med nutella på;). Dagen tog oss sedan upp till holmenkollen. Vi blev dock skapligt besvikna när vi fann att hopptornet rivits och helt enkelt inte fanns där. Men men...life goes on. År 2011 står det tydligen ett nytt på plats.

Nu väntar 5 arbetsdagar, sen hoppas jag min P kommer till mig.

Inga kommentarer: