söndag, november 02, 2008

söndag

Idag har vi tvättat, städat och donat i vår lilla lya och vår soffa är på plats efter gårdagens bärande. Måste säga att det var nog något av det sjukaste jag gjort. 2 km gick vi med en soffa genom Oslos relativt centrala delar. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig, annars hade ni fått se hur det såg ut. Folk skrattade åt oss i vilket fall. Idag har jag träningsvärk i armar, axlar, bröst och höfter. Vill ha massage!!

En stycke sambo i världens tyngsta soffa

Jag har precis hängt upp tvätt i hela sovrummet vilket man får lov att göra när man bor som vi gör. Men ptja, det funkar ju att sova där ändå, och det luktar ju väldigt gott:)

Snart ska jag mumsa på kakor som sambosarna står och bakar nu. Sen ikväll hoppas jag att jag och P får skype att funka så vi får prata med varandra. Nästa vecka får jag mitt nya nummer så då kan jag ringa vem jag vill, som vanligt. Ska bli så skönt!

4 kommentarer:

Matilda sa...

herregud...har ni burit den soffan genom hela stan?! Haha...du är stark du =).

Per G sa...

Men det funkade ju iaf ett tag! ;)
Duktiga ni var med soffan...

Anonym sa...

Ha ha ha, det är min tjej det! O bära hem en soffa genom byn :) Har en liten längtan att oxå leva lite halv-crazy samboliv med folk :)

Uppdatera mig när ni gör fler störtsköna grejer!

Ella

Kleinen sa...

Ella, du kan få flytta in i vår dusch om du vill, den är ledig större delen av dygnet;)