onsdag, november 19, 2008

2 dagar kvar

Idag är Linda en glad Linda, igår var Linda en tjurig och känslig Linda. Tur att saker och ting kan vända =)

Vaknade som vanligt utan att känna mig ens lite utvilad men drog på mig morgonrocken och tog mig till badrummet. For iväg med bussen till jobbet i vanlig ordning vid sju och hade ett angenämt arbetspass. Allt flöt på och eleverna var relativt trevliga. Alltid nått. Jag kan väl konstatera att jag inte längtar tillbaka till gymnasiet ens lite.

Efter jobbet tog jag en buss så jag hamnade på Sandvika Storsenter, Skandinaviens största köpcentra sägs det. Förvirrade bort mig lite allmänt men kände mig oerhört avslappnad och njöt att vara lunka runt och titta mig omkring. Gjorde ett riktigt fynd på rea bestående av två koftor vilket jag känner mig riktigt nöjd över. Annars vart det lugnt på shoppingfronten med undantag för kaffe som det där stället krävde.
Kan även meddela att om man blev lite trötter i benen kunde man bara se till att låna en "farmor-moped" och brumma runt på. Hur soft är inte det??

2 kommentarer:

Per G sa...

Åke du runt på någon farmor-moppe dårå...?

Anonym sa...

Ser ut som Brorzons nya MC