onsdag, november 12, 2008

ryktet går...

...och visst stämmer det.

JAG HAR BLIVIT ERBJUDEN ETT JOBB!!!!

Inte vilket jobb som helst utan faktiskt ett jobb inom den yrkeskategori jag är utbildad i, dvs sjuksköterska. Imorgon ska jag återkomma till chefen för att prata igenom det hela lite mer. Jag ska även ringa den andra arbetsplatsen där jag vart på intervju för att se om de är intresserade av mig eller inte. Vore skapligt komiskt om två skulle vilja ha mig efter att jag kämpat under så lång tid. Men men, känns fel att klaga just nu. Jag är så himla glad!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Det är du verkligen värd, som du har kämpat! Grattis!

Anonym sa...

GRATTIS TJEJEN! Du är grym!

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Jag håller alla tummar o tår!!!

Unknown sa...

Men nu får Du ändra "Din profil" - från "arbetslös sjuksköterska" till " leg norsk sykepleier"
GRATTIS o lycka till

Anonym sa...

Hoppas du sover gott efter det possitiva beskedet. GRATTIS.
Vi ses. Mamma.