fredag, november 28, 2008

fredag

Sista arbetsveckan som mattant är nu slut (eller som en elev kallade mig idag: Cantinedamen) och det känns bra. Kommer sakna brownien och rostbiff-baguetterna men jag hoppas jag överlever. Chefen har dock sagt att jag får jobba hur mycket extra jag vill, är jag ledig är det bara att ringa, känns schysst!

Har vart en riktigt bra dag i helhet. Efter jobbet fixade jag bankkonto så jag kan få ut lön i december(12,5% skatt dessutom, länge leve Norge). Efter detta så tog jag bussen till IKEA och strosade runt och hade det gött. Tog mig sen vidare till det där megaköpcentret och strosade vidare. Köpte mina första julklappar också, mysigt värre!!

Väl hemma så diskuterades det städning och diskning då pedantiska jag fick rycket. Inte alltid lätt att leva tillsammans med mig, men sån är jag. Jag hoppas jag inte är hatad iallafall. Tycker inte om tanken att någon ska gå runt och tycka illa om mig då jag faktiskt vid väldigt få tillfällen tycker illa om folk i min omgivning. I vilket fall så gick jag in på youtube för att bli på bättre humör, det funkar då alltid!!


Länge leve fantastiska scenframträdanden=)

1 kommentar:

Matilda sa...

är det inte våra kära arvingarna? casper...=)