tisdag, september 30, 2008

javisst är jag en idoltönt

Just suttit och slökollat på Idol-kvalet. Killarnas omgång ikväll...
Som jag tidigare nämnt är jag frälst i Lars Erikssons röst och tycker det är underbart att en sådan människa äntligen dykt upp i programmet.

Ikväll vart han ännu bättre.
Han har en helt underbar röst och underbart snygg, nästan så jag blir lite kär, men näääe det blir jag inte... Jag är kär i en annan, han kan spela trummor. Slår vad om att Lars inte kan spela trummor...

Men med anledning av att han kan sjunga hoppas jag att han vinner Idol 2008.

Se framträdandet här: http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.648571

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med om precis ALLT! Jag blir kär, kär, kär! Jag får bli kär nu ;) Sara <3 Lars

Kleinen sa...

Du får honom Sara, men då får du bannemej bjuda på parmiddagar sen!!

Anonym sa...

haha, tack Linda! Självklart ska jag bjuda! :D