fredag, september 12, 2008

And then its weekend again

Idag är det fredag och helgen startar. Hade igentligen tänkt att inviga helgen redan igår med en 20 kronors öl på stan, men jag fick åka in och vaka på sjukhuset istället. Får se det positivt, jag vakade igår för att ha råd att dricka öl ikväll=)

Först ska jag hinna med att diska, städa, promenera till sjukhuset, låta doktorn sätta en spruta i armen på mig och sen hem igen. Klockan 18 kommer Hanna hit från Dalarna. Det ska bli trevligt värre. Hoppas på en bra festhelg...som på den gamla goda tiden ;)

Blondies

I verkligheten är jag den goda och Hanna den onda :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Bilderna värmer verkl och se......

Första bilden är ju rent av underbar!!

andra bilden ska vi väl kanske inte tala om.. Men kan ju alltid skylla på maskeradtemat.
haha.