lördag, september 13, 2008

Rond 1 avklarad

japp fredagskvällen bestod av kravlöst festande hemma i min lägenhet med liten men trevlig skara folk. Slank ner en och annan shot i kombination med vår bag in box. Drog oss in mot Mummel sedan till min kära bartender P som gjorde massa god drink till mig och Hanna. Genom detta är han självklart nu förlåten för att han missat mitt kort (om han ens behövde be om förlåtelse från första början??)...för övrigt har jag fått ett tack vid det här laget=)

Ikväll ger vi oss in i rond nummer 2, vilket innebär att tömma boxen samt att ta oss till dansgolvet på Bogrens salonger. Hoppas på ett kärt återseende av denna dansmetropol för det var banne mej inte igår jag var där...

Imorgon hoppas jag att jag är i skick att ta mig till allmogemarknaden i Jönköping...ska bli intressant att se om det blir av, det är ju trots allt lite av en tradition!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker att det verkar vara mycket festande! Alkohol dödar hjärnceller, det borde väl en sjuksköterska veta.

Kleinen sa...

jag är bara sjuksköterska på arbetstid ;)