söndag, september 21, 2008

Banger

I helgen har jag bangat utgång två dagar i rad. Jag vet inte riktigt vad det är som håller på att hända med mig. Känns som jag börjar bli bekväm, kan nog även kallas tråkig. Jag får väl annars skylla på att jag gjorde dubbelhelg för en vecka sen, man är ju inte 20 längre...

Kan åtminstone vara nöjd över att jag på detta sätt sparat 240 spänn i inträdespengar, säkerligen några kronor på krogöl samt att jag har fått träffa P i några timmar, även om det inte vart många vakna minuter.

Enligt Bogrens vimmelbilder känns det inte som jag missade så mycket

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han t.v. summerar Bogrens ganska bra. Svinigare/ mer självgod människa än Marcus Jörgensen får man nog leta efter..
(Förjävligt att en faktiskt vet vad han heter också)

/Z

Kleinen sa...

oj slog mig nu att folk kan ju faktiskt känna människan o ta illa upp...men än sålänge verkar det som jag inte behöver oroa mig ;) (se det som en ära att hamna i hemlighetenskammare helt enkelt)