måndag, september 08, 2008

oh my oh my

Jahopp då var det måndag igen och ny arbetsvecka....eller inte. Jag är fortfarande arbetslös och alla dagar känns som söndagar. Skönt kan vissa tycka, jag anser mest att söndagar är präglade av tristess, rastlöshet och ångest. Tänk dig själv att ha söndag varje dag, kul?

En sak är iallafall säker, jag gör inget annat än tänker och funderar dagarna i ända. Idag har jag funderat på vad jag ska göra när jag får pengar (dvs ett jobb) och detta var vad jag främst kom fram till:

  • Resa till en huvudstad alt. vart som helst?
  • Köpa träningskort
  • Köpa nya krukväxter
  • Göra hårförlängning
  • Åka och hälsa på mamma, pappa, brodern. farmor osv.
  • Åka till Ullared
  • Se Martha Wainwright i November
  • Köpa nått fint till dom jag tycker om
  • Köpa den underbara röda kappan på Mangos (som för övrigt är mycket snyggare i verkligheten)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du och legenden(andreas) komma hälsa på Vadstena kanske?

Kleinen sa...

självklart så borde detta bli ett tillägg i "to-do-listan"

Anonym sa...

söööt kappa ju!
du är också länkad :D

Anonym sa...

det är underbart att vara arb-lös.
Härliga tider det =)