söndag, september 28, 2008

Vad är väl en bal på slottet...

Har nu piggnat till efter gårdagens festande och tänkte lämna en liten rapport. Kvällen igår var helt grym. Började med fördrink med massa fina par hemma hos Pär vid halv fem. Sedan blev det promenad genom stan till Hotellet där festligheterna hölls och regementets årsdag skulle firas. Kändes så härligt att få klä upp sig och följa vett och etikett för en kväll. Det bjöds på massa god mat och dryck. Sedan blev det vals och det gick faktiskt hyfsat får jag säga =)


Efterfesten höll på mässen och det vart livat lååångt in på småtimmarna. Klockan halv fem ville dom dock stänga igen dörrarna och vi tog en taxi hem och bra var nog det!!
Det var längesedan jag hade en så genomgående lyckad kväll, därför kan jag leva med att jag mått skit idag!
Du kan få mitt hjärta att dansa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, det verkar ju tyvärr vara en trend. Pappa flyttade till söderhamn för några år sedan, så nu blir det en bror och en mormor kvar i mariestad. Ska du vara i Sundsvall i jul? Vill ha någon att festa med. ;)

Anonym sa...

Vad fina ni är! :)