måndag, september 22, 2008

Det är ju trots allt måndag...

...en perfekt dag att börja sitt nya liv på med andra ord.

Arbetslöshet medför att jag bara ligger hemma i soffan o degar och äter onyttigheter, men nu är det slut på detta. Jag tänker istället ta vara på min lediga tid. I morse var jag ute på promenad innan frukost, sen blev det gröt med linfrön, solroskärnor, äpple, kardemumma och kanel (tyvärr inte lika gott som det låter) Sen blev det broccolisoppa till middag. Ska man börja ett nytt liv så ska man göra det ordentligt! Imorgon: Vattengympa!

Känner redan nu att jag ser fram emot höstmiddagen på lördag!

Förra veckan bjöds det på mammas varma mackor deluxe

Denna vecka: spygrön broccolisoppa

1 kommentar:

Anonym sa...

Det gäller ju att inte försoffas när man söker jobb. Så tänkte jag, vilket resluterade i två frakturer i fötterna, så ta det lagom. =)

Ha det bra gumman!