tisdag, september 23, 2008

sol sol sol

Nu är min vattengympa avklarad. premiären i mitt liv i princip. Det var jag och 15 lätt överviktiga 60+ tanter iförda svarta baddräkter i maxi-modell.... Och där kom jag i min bikini med orange och gula blommor och trodde jag kunde gå obemärkt förbi...det gick väl sådär. Tanterna tittade med stora ögon på mina tatueringar och min dragkedja i naveln och undrade va fan jag gjorde där. Jag smörade mig dock in hos tanterna genom att be om hjälp och prata lite kallsnack, sen skrattade vi tillsammans när ledaren inledningsvis frågade om jag kunde simma, för det ingick i träningen (Ja, för visst var det ett ohyggligt roligt skämt?? suck)...

Träningen var i vilket fall både rolig och jobbig. Körde på järnet och kände mig sådär gott svettig efteråt som man kan göra i en bassäng. En tant med krycka meddelade dock efter träningen att det var jobbigt dom första gångerna även för henne ;)


Efter träningen gick jag långpromenad i solen..vilken grymt skön dag. sista dagen att ligga i gräset mån tro?


Inga kommentarer: