torsdag, september 18, 2008

Låt oss prata KVINNOKROPPAR

Har märkt av en tendens att denna bloggen snart kommer falla ner i ett mycket djupt mörkt hål om jag fortsätter beklaga mig som jag gör...Tänk så många som har det värre va?

För att liva upp det lite så måste jag berätta min absurda dröm jag hade inatt. Den handlade genomgående om Bröst, och inte vilka bröst som helst utan Fejkbröst!

Den ganska logiska förklaringen till detta är att jag fastnade framför en dokumentär igårkväll som rörde ämnet; unga flickor och bröstförstoringar. Man fick ingående se hur operationerna gick till (alldeles på tok för ingående) och sen hur resultaten blev osv...
Nu till början på min dröm..

Klockan var eftermiddag och det var det min tur att ligga på operationsbordet. Stora bröst är det ju sagt att man ska ha som kvinna, så då ska ju inte jag vara sämre. Resultatet blev ju mycket lyckat och jag var femininare som aldrig förr. Något av det första jag var tvungen att göra var att åka till badhuset för att visa upp mig. Jag hade dock så svårt att välja vilken bikini som var snyggast på min nya fina kropp att mina kompisar inte orkade vänta på mig. De hann alltså bada, basta och åka hem innan jag vart snygg nog för att ta mig i bassängen. Jag fick istället åka själv hem med dåligt samvete efter att jag samlat ihop alla mina (minst)20 bikinis som jag burit med mig till badet.

Efter några dagar i min nya kropp upplevde jag det som den blev som förr...alltså brösten kändes små igen...hade jag vant mig och ville ha ÄNNU mer?
Det visade sig att saltlösningen (eller vad det nu är man fyller titsen med) hade läckt ur mina bröst och gått ut i kroppen och resulterade i förstoring av andra kroppsdelar istället för brösten, helt okontrollerat. Mycker underligt. Jag fick en extremt osexig mage som puta eller ett stort bröst som inte matchade med det andra. Allt var ångest och katastrof.

När jag vaknade fick jag en direkt impuls av att känna över min kropp och försäkra mig och hur saker och ting igentligen stod till. Jag kan meddela att jag vart lättad av att mina små bröst fanns kvar i samma skepnad som när jag la mig...

Tycker ni att jag verkar vara en störd person så håll inte tyst om det..jag tror det är befogat ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

boobies är godis