tisdag, augusti 12, 2008

Åter till slätta


Då var man tillbaka i Skövde igen då. Har haft det kanon i Sundsvall och blivit bortskämd på mycket hög nivå. Massa god mat, shoppingrunda med pappa som resulterade i finfina linnen, skor, jacka och en sprillans ny laptop. Som sagt, jag är en bortskämd dotter!

Nu när jag kommit hem känns det mesta skit. Jag är sjuk och har vart tvungen att avstå jobb både idag och imorgon. Det fick även bli ett besök till vårdcentralen för att få lite hostmedicin och liknande, hoppas jag repar mig snart. Doktorns bästa tips var att jag skulle hålla mig borta från min partner som även han är sjuk. Som om det fanns något annat alternativ just nu??? saknad

Som om inte allt kändes surt sen innan så valde båda maskinerna i tvättstugan att lägga av under min tvättid i morse. Ännu en gång fick pojken i felanmälan höra mitt irriterande gormande och åter igen ber jag som ursäkt, jag vet att det inte är ditt fel, men det börjar bli djävulskt irriterande nu. Tvätthjälp sökes!

Semester borde man unna sig oftare

1 kommentar:

Anonym sa...

oh! Vi kan nog ha köpt samma? Min hette också HP Pavilion.... nånting! ;D Bra att den verkar funka, min är kvar hos datorproffset. Får se vad han gör med den :S hehe