torsdag, augusti 07, 2008

Halsont har förvandlats till nackspärr

Fick i förra inlägget en kommentar om att min blogg lett till förälskelse. spännande. Jag skriver inte mycket vettigt här, men det är skön att den finns... en plats att lätta lite på allt, samt en plats att bara skriva skit när jag är uttråkad. Jag kan väl säga att det sistnämnda är mest förkommande. Fick även en muntlig kommentar i veckan som antydde på att min blogg var väl utlämnande... Det anser inte jag, du har ju trots allt tagit dig in i hemlighetens kammare och då är det öppet att prata om vad man vill. Jag trivs här.

Imorgon ska jag åka nattåg till Pappa i Sundsvall för första gången. Är lite rädd för att jag inte ska kunna sova och bara bli åksjuk. Måste ner på stan o köpa massa tidningar, godis och sånt som tillhör. Det får bli att fylla på mp3:n med lite göttig musik me.

I´ll be back on Tuesday morning!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar din blogg :) Och förresten hade du självklart rätt om MR Krunegård! Fyfan va bra han är! Ha det så trevligt i Sundsvall! Kram