tisdag, augusti 12, 2008

Inslag av rosenblad i misären

Bloggning när den är som bäst...från sängen!

Tog mig en dusch för en stund sen, pratat lite i telefon och har sedan hävt i mig lite morfinpreparat för att linda hostan inför natten samt sprutat kortisonspray i näsan och måtte jag få sova gott nu. Känns som duschen gjorde sitt och jag mår faktiskt lite bättre efter den. Jag får erkänna att det känns ganska ljuvligt att ligga här i morgonrocken i rentvättade lakan med vetskapen om att jag får sovmorgon imorgon och en chans till återhämtning från förkylningen.

Här bland mina blommiga lakan hoppas jag att jag kan vakna som en ny person som tycker mindre synd om sig själv. När kommer mina närmaste vänner hem och tycker synd om mig? Tycker det känns orättvist att alla lämnat mig när jag är så ynklig... buuhu

Inga kommentarer: