torsdag, augusti 28, 2008

men jag är ju så upptagen...

Kom på att jag inte lämnat några som helst spår här efter konserten i helgen. Det bjöds på Backyard babies och Takida i Huskvarna Folkets park.

Backyard dominerade helt klart. Så grymt bra spelning. Folk var ganska städade, jag med sällskap var nästan otillåtet städade, men det är väl bara ett tecken på att man börjar bli till åren komna..Får säga att jag trivdes väldigt bra ändå. Mörkret la sig över parken och Takida möttes av en stjärnklar himmel och lite av ett helvete bröt loss... Bra musik, säger absolut inget annat men emellanåt lite FÖR mycket gormande och öronbedövande gitarrer. Men även att tillägga här..Hur mycket har den där åldern med det hela att göra? Galet allsångsvänlig publik vart det i vilket fall. imponerande!

Kändes som en skön känsla för övrigt att komma tillbaka till Huskvarna och parken. Det är så fint där, mycket minnen återfinns och jag får en go känsla i magen av att vara där.
Bilderna nedan är från jnytt.se då mina egna bilder lika bra kunnat föreställa lasse stefanz jubileumskonsert -92.


Inga kommentarer: