torsdag, augusti 14, 2008

Alla har vi olika intressen...

Igår kväll satt jag i telefon med min bror i över en timma och försökte lösa lite frågetecken rörande mitt nya trådlösa modem. Jag tillhör tyvärr gruppen "extremt otekniska" och detta gör sig påmint mer än ofta. Det konstaterades dock att lösa teknik över telefon inte är det lättaste alla gånger och det hela resulterade i min dator numera är fast med sladd istället för att vara trådlöst som det faktiskt var i början av vårt samtal. Jag valde att ge upp där i rädsla för att mitt internet skulle försvinna helt. Hellre uppkopplad med hjälp av en sladd än att inte vara uppkopplad alls.

Just nu saknar jag Markus och hans tekniska kunskaper.
Kom hem nu!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

WAH! Du måste ta chansen att se en så liten spelning med Håkan!! Det är dom absolut bästa! Helt fantastiska! Mitt allra bästa minne är från en sån liten spelning, i en gammal biosalong! vad avudsjuk jag blir!! :)

Anonym sa...

du får åka till Huskvarna me. en liten utflykt:)