fredag, augusti 29, 2008

sweeeet!

Nu i helgen är det matfestival i Skövdeland. Inget jättespeciellt igentligen men visst är det stämningshöjande med mat-os över hela stan och en massa massa folk som trycker sig mot varandra för att komma fram på gatorna. Me like.
Ikväll ska vi till M och köra en massa singstar, nått som verkligen inte är min grej. Jag har dock bestämt mig för att göra det till min grej ikväll, det är ju så ohyggligt mycket roligare att spåra ut än att tycka att allt är pinsamt. Det kan kräva en hutt eller två men då får det bli så.
Passar även på att skryta om hur oerhört glad och lycklig jag är just nu. Trots att jag står utan jobb och därmed mindre säker framtid är jag inte orolig. Min pirriga magkänsla kan ta mig hur långt som helst...
Med en viss risk för att få skit väljer jag ändå att publicera sommarens finaste partypose a´la P för den gör mig så glad...och är inte glädje något man ska dela med sig av? ;)

1 kommentar:

Myrkott sa...

Det var inte min grej heller tills jag van över Daniel och då var det jätteroligt!