onsdag, april 16, 2008

Winnerbäck-nytt.

Sommarturnén utökas med ytterligare artister. Förutom Miss Li kommer ni även att kunna se Maia Hirasawa, Markus Krunegård, Sofia Karlsson, Emil Jensen samt föreställningen "Almost like boys" med Cissi, Nour och Maud.
En Era Är Över.
Vårt kära .com är nu ett minne blott. Det har nu tagits beslut att forumet läggs ner och jag kan inte annat än tycka det känns lite dystert. Samtidigt är det inte överraskande för en minut. För att ett forum ska fungera krävs ett enagemang. Ett engagemang som i detta fallet har saknats. Jag tog idag på mig mitt (något förkrympta) .com-linne för att hedra minnet av forumet. Har du varit en av alla nerds som tagit del av forumet? Skicka en kondoleans som jag. www.winnerback.com


Jag välkomnar alla Lassefans till just www.lassefans.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var som f@n, det blir ju en heldag det där nästan :)

jag ska ha .com tröja på 080430 tänkte jag.

ps: ikväll håller vi på Djurgården.