torsdag, april 10, 2008

Dagens uppdrag

Jag har nu flängt runt I skövde med min affischpåse i handen. Dagens uppdrag var med andra ord att få upp de affischer om Popadelica festivalen som jag utlovat.

Jag måste erkänna att det var ett ganska roligt uppdrag. Jag besökte bland annat stadens gymnasieskolor och sprang runt där och letade anslagstavlor. Kände mig lite som en yrhöna eftersom jag aldrig någonsin vistats i lokalerna samtidigt som jag känner mig lite rädd för alla sönderblonderade tjejer med ballerinaskor. Jag tyckte dock att jag klarade uppdragsplats gymnasieskolor mycket bra!

Vet inte riktigt hur många affischer jag fick totalt, men en sak som jag vet är att jag inte har några kvar nu. Mission accomplished!

www.popadelica.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

GOOD GIRL!

:)

Anonym sa...

heh. Såna där spackeltjejer finns det en del av i laget jag tränar, de har inte ens fyllt 15, så det värsta är väl kvar...
Men bra jobbat av dig :)