måndag, april 07, 2008

musik ska byggas utav kärlek..

Idag är det en blandning av diverse känslor. Vi har lämnat in vårt ex-arbete vilket känns otroligt skönt. Min lycka kan dock inte vara helt fullständig då jag upplever stor förtvivlan över att min kamera blev snodd i helgen. Har väl kommit fram till att sådant måste vara fallet då den helt hux flux har gått upp i rök på Ellas 21 kvm. Känns inte så troligt! Jag blir så förbannad!

En sak som dock gjorde mig lite gladare var att det låg ett paket på min dörrmatta när jag kom hem idag. Blev fundersam då detta inte händer varje dag, dessutom var paketet inslaget i en Lasse Lindh-planch! Det visade sig att jag blivit utvald att affischera för Popadelica -08. Vilket i sin tur betyder att jag får gratis inträde till festivalen om jag utför mitt uppdrag! Det är så en flicka med student-ekonomi agerar!!! Förslag på lämpliga platser att affischera på i skövde mottages gärna!

Jag har dessutom nästa övertalats till att jobba som funktionär på hultsfred, det är mycket nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Idag har jag ungefär lika mkt att göra som igår... Och kom på att du faktiskt borde spara en lasse lindh poster till... mig! :)
Att du ska till Hultsfred gör mig glad!