tisdag, maj 19, 2009

whaii

Idag har vart en bra dag..och klockan är knappt eftermiddag.

Tog mig upp ur sängen någorlunda tidigt för att få lite motion. Känner mig mer o mer motiverad över att få ner dom där extra kilorna som jag genom bildbevis nu inte längre kan förneka. I dag tog jag mina första löparsteg på närmare SJU ÅR!

Det var cirka 5 år sedan jag opererade mina ben nu pga "kronisk benhinneinflammation". Och innan dess var det 2 år utan att jag klarade att springa. Känns nästan sjukt att det gått så långt tid. Sista året/åren vill jag tro att det sitter i mycket psykiskt. Rädd för att jag ska få ont, o ja, så får jag ont.

Idag när jag var ute o powerwalkade så gav jag mig den på att det skulle gå. O det blev kanske inte mer en 1 kilometer eller nått som jag sprang, men gud vilken skön kilometer :)

Inga kommentarer: