tisdag, maj 12, 2009

Nattsyster

Klockan er snart 04.00 och jag sitter på jobbet. Det er nu som den lite jobbiga tiden børjar. Får tenka att det "bara" er 4 timmar tills jag får gå hem och sova. lengtar lite faktiskt. Blev inget sovande innan passet før jag fick trevlig besøk istellet. Helt klart trevligare en sova bort tillvaron=)

Så det jag får gøra nu er att fortsetta att njuta av vårt underbara klemfm på radion tills solen børjar gå upp. Saknar min Ted Gærdestad lite (som ni kan se att jag lyssnat massor på under veckans inspiration till høger), han har återuppstått i musikverlden før min del. Så rolig man, ønskar han hade fått ett lengre liv.

Hoppas du sovit gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han fick la ett väldigt långt liv, men valde själv att avsluta medlemskapet i förtid. Det var ju tråkigt för honom, men dock på eget bevåg.

Kleinen sa...

tycker att 40 år är kort jag. Tror han kunnat gjort mycket bra musiom han nånstanns där funnit livslusten o fortsatt tillvaron..