måndag, maj 12, 2008

Leyton -det enda rätta

Har suttit och glott på One Tree Hill nu och kommit fram till att jag verkligen älskar denna serie. Det är en sån där härlig serie som känns som den hållt på i evighet men ändå så händer det lika mycket fortfarande.

Peyton och Lukas är kärlekspar no. 1 i min värld för att de är så skrämmande perfekta. Men nu har helt plötsligt Lindsey kommit in i bilden och fått Lukas att fria till henne, Trots att han igentligen inte vill! eller? För att serien ska bli kunna gå vidare krävs självklart att Lukas och Peyton blir tillsammans igen och att dom gifter sig!! Leyton-love är ju det enda rätta.

Inte varje dag man känner sig så insatt i en serie som nu...Men jag kände mig inte så ensam om saken när jag youtubade på leyton-love, lucas and Peyton osv och fick upp 1000-tals träffar på folk som gjort små kärleksvideos och liknande. precis vad Linda ville se;)
Länge leve den påhittade lyckliga kärleken!

1 kommentar:

brempi sa...

Det finns sämre serier att följa... men jag gillade serien bättre när det var mer fokus på det hel-vita-highschool-basket-laget..