måndag, maj 12, 2008

allmän funderingsavlastning

Helgen som vart har vart galet bra. Massa massa sol och njutning till fullo. Grillning i lördags och cykelmeck. Min cykel är numera vinröd och jättefin, lägger upp bilder när jag får dom av M=)

Idag är det lite kyligare och mindre sol vilket gjort att jag suttit hemma och funderat lite över dåtiden och framtiden. Allt går ganska bra nu, fullt upp på praktiken och skolarbete som MÅSTE fixas denna veckan. Hoppas vi kommer få ordning på allt så att man kan känna den goa känslan av lättnad på fredag när det åter blir helg igen. Har dessutom kommit fram till att tiden går skrämmande snabbt, snart examen och jobb och HULTSFREDSFESTIVALEN. Jag kommer kunna gå på alla konserter på torsdagen och sen hoppas jag att lite bra konserter klämmer in sig på mina lediga timmar de resterande dagarna. Ser fram emot att göra nått annorlunda och något som förhoppningsvis blir jäkligt roligt=)

Nu ska jag äta upp de sista cypriotiska färskpotatisarna som är kvar från i lördags, sen blir det praktik på sjukhuset som gäller.

2 kommentarer:

David sa...

Låter väldigt gott med färskpotatisar! :p

Anonym sa...

Klart vi ska ha kul på hultan! =)