torsdag, maj 08, 2008

Åh underbar start på dagen

Har kommit in i en dygnsrytm nu som gjorde att jag vaknade halv sju i morse trots att jag hade sovmorgon, segt kan tyckas men det var ändå skönt att bara ligga där i sängen och se solens strålar trycka sig in bakom rullgardinen. Kl halv åtta trampade jag ner i tvättstugan för att slänga in dom första tvättarna, sen gick jag och amanda ut på morgonpromenad. Jag hade på mig korta träningsbyxor och linne och jag var SÅ varm. Jag kan inte säga annat än att jag älskar det här vädret, jag blir så lycklig!!!!

Nu sitter jag o kollar på Oprah som idag fokuserar på filmen "around the universe". Alla huvudpersoner filmen finns på plats i studion och uppträder. När Jim Sturgess gjorde entré så förvandlades jag till en flööthög här i soffan. Jag smälte direkt, han ser så fruktansvärt charmig ut. Kan det bli bättre?? Har du inte sett filmen så se den och få lite go magkänsla, för det fick jag.



Snart kommer Amanda till mig och vi ska pressa i solen. Nu ska man bli fin till helgen ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

ACROSS the universe? Bra film annars! Håller helt och hållet med om Jim Sturgess.

Anonym sa...

oj kass jag ääär..

Joakim sa...

Skön blogg vad tycker du om min Ha de gott //Spanarn

http://hygienkonsult.blogspot.com