söndag, maj 18, 2008

En lyckad helg.

Klockan är nu 01:21 och troligtvis på tok för sent för att få nått vettigt skrivet här, men jag var på humör, så det får bli några rader ändå.

Var på folkslagsfest på mässen igår och gick dit som zigenare. Annorlunda kväll men blev bättre och bättre allt eftersom tiden sprang iväg. Roligt att se folk som bjuder på sig själva och skiter i att vara perfekta för en kväll=) Man borde ha sådana fester oftare, jag kommer jag lovar.

Idag vaknade jag lite lagom småseg i huvudet och hängde med grabbarna grus på brunch i brist på matlagningsork. Tycker det är skönt att umgås med pojkar på nått vis. De är mer lättsamma och spontana än tjejer ofta är och bekymrar sig mindre över tillvaron. Livet är här och nu och jag anser att man borde leva det fullt ut. Så vill man ha en starköl till brunchen för att stilla baksmällan så why not. Det är bara lördag en gång i veckan ;)

Kvällen avslutades med Bröllopsfest för J&J. Härligt att se andras lycka...Och från och med denna stund så ska jag försöka tränga bort mina anti-bröllopstankar för jag vill nog faktiskt också gifta mig nångång i framtiden. men förbannat vilken bra kille det kommer krävas för att få mig fram till altaret!

Inga kommentarer: