lördag, maj 31, 2008

Underbara

Idag gjorde jag min sista dag på praktiken. vilket betydde att det var dags för slutbedömning. Jag blev så rörd av alla fina ord min handledare sa...jag var inte beredd på att höra alla saker han berättade. När jag slutat och lämnat sjukhuset föll några tårar nedför mina kinder. Jag vet inte riktigt varför, men jag tror det var för att jag känner mig så förbannat stolt över mig själv (om man nu får lov att göra det i det här landet).

Nu ikväll var vi tjejer på Husaren på allsång och det var så himla trevligt! Jag kommer sakna mina töser nått galet mycket. ni är så fina!

Imorgon ska vi examineras till Legitimerade Sjuksköterskor, det känns overkligt, tiden går så fort. Jag ser verkligen fram emot morgondagen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag minns när du sa att du skulle börja plugga och jag fick intrycket av att det var lite av en prova på-grej. Tre år senare, eller något i den stilen är du sjuksyrra.

Jag är klart imponerad :)

Anonym sa...

TACK underbara lilla vän för dessa tre år och nu fortsätter det bara framåt! Är otroligt glad att jag får ha dig som vän och kommer sakna dig så in i bomben, men du kommer få jobba hårt om du ska bli av med mig :D

Massor av kramar till dig!