fredag, mars 30, 2007

Ursäkta, men jag var tvungen

Ska alla andra göra en så ska banne mej inte jag vara sämre.
tror du att du visste allt om mig? tveksamt..i vilket fall så kopierade jag denna listan från nån fjortis för att se va jag pysslat med i livet. Några punkter verkar jag ju klarat av, vilket kan ses som både positivt och negativt.

jag har:
(x) varit full
( ) fått sparken
( ) bott utomlands
( ) varit i knytnävsslagsmål
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
( ) försökt köra ifrån polisen
(x) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) legat med en medarbetare
(x) haft one night stand
(x) avfyrat ett vapen
(x) sett någon dö
(x) flugit
( ) spytt i en bar
(x) drömt att jag gift mig med någon
( ) åkt snowboard
(x) somnat i skolan eller på jobbet
(x) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång med någon jag brytt/bryr dig om
( ) varit med i en jordbävning
(x) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
( ) kört av vägen
(x) ifrågasatt mitt hjärta
(x) hånglat med en främling
(x) fastnat med tungan i metall
(x) simmat i havet
(x) sjungit karaoke
(x) betalat för mat med bara mynt
( ) fyllt på olja i bilen
(x) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
(x) gråtit mig till sömns
( ) varit förlovad
( ) hoppat från en bro
(x) stannat uppe hela natten
(x) inte duschat på en vecka
( ) legat på sjukhus
( ) brutit ett ben
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) fuskat på ett prov
(x) haft en Britney Spears-skiva
( ) dansat på ett bord
(x) kört för fort
(x) dumpat någon
(x) blivit dumpad

1 kommentar:

Per G sa...

Nästan lite sugen på att publicera en själv... ;)