måndag, april 09, 2007

en påskhelg utöver det vanliga.

Hopp, nu är det redan annandag påsk och det känns som helgen har sprungit iväg i en himlans fart samtidigt som man hunnit med enormt mycket. Det hela började med att jag åkte hem för att besöka tandläkaren på torsdagens morgon och det blev ett ganska angenämt besök med tanke på att jag inte hade några hål alls, dessutom var det en hemskt trevlig tandsköterska som tog hand om mig. inte varje dag det inte! Sen blev det strömming och godis hos farmor och farfar. På torsdagskvällen kom Daniel och Åsa samt Markus, blev en mysig kväll och övernattning hos mamma då alla var samlade.
I lördags så bar det av till Sthlm för mig och Markus. Det väntade många timmars shopping (som enbart slutade med ett par köpta skor), Mika-konsert och hotellövernattning.
På eftermiddagen passade vi på att bada i hotellets bassäng och basta, det blev dock lite väl många nakna tyskar där efter ett tag så vi (läs jag) valde att ganska fort avlägsna mig från bastun.
Konserten på Berns var något av det bästa jag hittills sett. Massa skön musik, skön publik, skön stämning och en massa energi. Det hela avslutades med stort konfettiregn och megaballonger som for över publiken, och allt blev som ett stort barnkalas där dom inbjudna inte kunde sluta dansa och le. Det var helt enkelt en superhärlig konsertupplevelse

3 kommentarer:

Markus sa...

Det var verkligen en helt fantastisk helg! Tack Linda!

Myrkott sa...

Det är helt sjukt så mycket man kan äta på en helg! Och vi mer godis med oss hem än vad vi brukar äta på ett helt år...
Men trevligt var det! Och vi har fina kort på dig och Markus :)

Anonym sa...

haha, absolut! Fick faktiskt inspiration från dig, brukar ju få det när det gäller fjanterier..haha! ser att du haft det gött med pojken, underbart jöö. Kramis favvon