tisdag, april 17, 2007

siffror som besvärar, oroar och gör en nervös.

Har idag avslutat alla tråkiga redovisningar och artikelgranskningar i skolan, skapligt skönt att gå vidare måste jag säga! känner mig lite sur över att det vart fantastiskt väder då man vart tvungen att sitta i skolan för att nu bli kallt när föreläsningsperioden är över. Men med eftertanke på stundande tentaperiod så kanske inte det blir aktuellt med något solande ändå. Har nu NIO dagar kvar till farmakologi-tentan och TIO dagar till tentan i ledning och organisation, känns aningens tungt, men jag blundar nog fortfarande för att den finns rätt mycket som ska göras till dessa dagar, man spelar cool helt enkelt, kan ju gå vägen..

Har precis käkat och är proppmätt, det blev fiskpinnar och potatis, samma sak som man proppat i sig i TRE dagar nu. förvånande nog så är det fortfarande gott, men nyttigt är väl mer tveksamt. Troligheten för att det ska bli fiskpinnar i några dagar till denna veckan är rätt stor. Med SEX kronor kvar på kontot så får man ta det man har tills CSN-pengarna trillar in om ÅTTA dagar.
Trots fattigdom och tentor så känner jag mig rätt uppåt ändå. Köpte blomlådor, blommor och balkongbord igår och det blev så hemtrevligt så. Dessutom så är det FEM dagar tills dess att man genomgår någon slags förvandling av okänd grad på frisörmässan här i skövde i helgen.

9+10+3+6+8+5= 41 dagar till jag firar sin 22-årsdag..whaaaaii


1 kommentar:

Anonym sa...

diggar din positivitet favvon, helt underbart jöö! Hoppas allt är bra, vill träffa dig!