måndag, april 30, 2007

alla ska få en andra chans

Igår bjöd aftonen på grease-föreställning i kinnarps arena och självklart tog Linda tåget ner för att passa på att gå på gratis visning (tack Hanna!). Publiken bestod av en massa av tjejer, familjer med många små döttrar och en och annan pappa (samt jämnåriga killar som gick dit för att dom säkert slapp att betala).

Dom som känner mig någorlunda vet att Måns Zelmerlöw inte tillhör mina största favoriter men nu är det dags för min punkt i denna blogg som kallas "I confess". O inte helt otippat så erkänner jag idag att Måns Zelmerlöw har en otrolig förmåga till att charma och fånga tag i en publik. Pojken har ju en otrolig utstrålning och dessutom ser han ju ut som ett litet smaskigt geléhallon. DOCK så vill jag ge ett extra förtydligande!!!
Jag står fortfarande fast vid det faktum att hans låt i melodifestivalen var kass och att han absolut inte skulle vunnit. punkt slut.

Inga kommentarer: