tisdag, april 24, 2007

farmakologist, javisst....optimist?


idag har jag pluggat mest hela dagen, gick ut från biblioteket strax innan klockan fyra och märkte då att vädret var helt underbart. tråkigt att sitta inne under fina dagar...
jag vart lite nere under gårdagen då plugget gick kasst och mitt självförtroende låg någonstanns i höjd med fotknölarna, men idag så får jag säga att jag känner mig rätt nöjd över mig själv. klarade samtliga gamla tentor så nu får jag banne mig se till att klara den på torsdag med. om INTE...så är jag rädd att det kommer bli många mörka inlägg här på bloggen.

Det finns en stress i allt det där
Det finns en press i allt som är
Jag rusar fort i hopp om frid
Men det finns tid att gå bakom
Göra fel och göra om
Ja, allt du har är massa tid

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet PRECIS hur det är :) Allt känns skit ibland, men så plötsligt (efter ett jäkla masa slit och bittra tankar) så ser man lite ljus därframme...

Det är IDAG när den sista tentan ska bli gjord efter 24 timmars plugg och CSN har behagat att fylla på kontot!!!

Efter detta blir det ledigt i FYRA underbart långa dagar.
DET ÄR VI VÄRDA :D

Kram till dig vännen från Miss Omtenta

Myrkott sa...

Du klarar det! :)

Snart ses vi igen! Ska M med? Och vi städade ur förrådet idag och hittade Linda-dansar-mest-hela-tiden-filmen :)

Lycka till!