onsdag, mars 14, 2007

hey sunshine

Idag känns som en helt göörskön dag, solen skiner, balkongdörren står öppen och vårjackan har blivit invigd, kan ju inte bli mycket bättre dessutom har man fått ett JA på sommarjobbs-fronten, det blir kirurgen på KSS här i skövde som gäller. Hoppas inte vi ses där!

Satt och kollade på Mtv samtidigt som jag hade firstclass-möte innan och blev helt frälst i Cassies röda laptop i videon som jag inte minns namnet på.
Jag kom att tänka på det faktum att jag aldrig visar något större intresse för elektronik och teknikska prylar annars så det måste ju ändå uppmärksammas lite. Vad jag menar är att det borde vara samma sak som när brorsan var yngre och sa till mamma att han behövde nya kläder. Tro fasen att mamma satte sig direkt i bilen för att åka med och köpa nya kläder till pojken, just av den anledningen att det gäller att passa på när han väl vill eftersom han aldrig annars köpte några kläder i större utsträckning. Borde då inte detta vara samma sak? nu när jag ÄNTLIGEN önskar mig en röd laptop så vill jag ha en sådär jättejätte mycket. pleeease? jag lovar att vara världens bästa dotter, vän, klasskamrat, flickvän, syster, ja allt!!!
undra va en sån kan tänkas kosta? den va skapligt fräck i vilket fall.

Ikväll är det även en stor höjdpunkt då greys anatomy är tillbaka i rutan. Jag höll på att få inflammation i tårkanalerna under sista avsnittet förra säsongen, får väl se om det blir mer upplyftande denna gången. missa det icke!!!

1 kommentar:

Daniel sa...

Om du får en ny dator... kan jag få tillbaka min bärbara dator då?