tisdag, mars 06, 2007

frustration, slöhet och drömmar

jag börjar känna mig frustrerad över att jag fortfarande inte fått något besked angående sommarjobb. Egentligen kanske jag inte borde känns mig jättestressad men man blir ju lätt det när alla i ens omgivning fått sina placeringar, varför måste dom va så långsamma på just mina ställen? Funderar snart på att bjuda in mig själv på intervju o visa att det är mig dom söker =)

så hur ser min tillvaro ut annars?
min hälsa sviktar väl lite för tillfället men annars leker livet i allmänt. Eller ptja, vill man hitta fel så går ju alltid det... om jag hade fått välja så skulle jag vilja ha en bil så jag slipper gå o handla i regn och få ont i axlarna. Den skulle dessutom vara snygg så jag kunde åka raggarrunda med den..såklart.

"Jag måste vara galen, jag har aldrig känt så mycket som när jag är med dig"

Inga kommentarer: