måndag, september 21, 2009

tillbaka på norsk mark

Helgen fick fort och Sverigebesöket var över på nolltid. Mycket på grund av att det var ett mycket trevligt besök vill jag tro. Det blev tillfälle att träffa hela familjen, vilket inte sker speciellt ofta nu längre, plus att man fick träffa en del släkt.

Farmor firades i lördag och hon var en strålande vacker 80-åring. Det blev god mat, musik och genomgång av vad man gör i sitt liv just nu x flera. Det framkom dock att flera delar av släkten (inte minst den äldre generationen) redan hade full koll, genom att de följer denna bloggen. Det är i sådana situationer jag svälger hårt och försöker tänka bort alla de inlägg som jag skriver utan att tänka mig för..de som bara har en tendens att gå direkt från en tankspridd hjärna och ut på tangentbordet. Samtidigt blir jag såklart glad över att de finner ett intresse i att läsa här. Jag kommer dessvärre inte att sluta skriva från en tankspridd hjärna =)

Men nu är man alltså tillbaka i Oslo igen. Förkylningen är bättre och ikväll blir det till att sätta igång arbetsveckan igen.

Inga kommentarer: