tisdag, september 08, 2009

Tvåsamhet

Nu har jag fått mammas godkännande så nu kan jag berätta för alla andra också.

Jag flyttar inte in i den nya lägenheten själv. Jag ska leva i tvåsamhet istället för ensamhet. Jag kan snart presentera min gotlänning som sambo inför folk. Lite konstigt. Saker o ting har gått lite fort, slogs av det när brorsan frågade vem jag skulle flytta ihop med på telefon. Han visste inte att jag träffade någon.

Jag har hållt det mycket för mig själv, absolut inte för att jag skäms över min man, utan för att jag vill vara säker innan jag går ut med för mycket. Det blir så mycket prat, så mycket åsikter. Så mycket rädsla från mitt håll.

Nu kan jag stolt säga att jag ska bli sambo den 1 oktober och jag känner mig mer än överlycklig.

3 kommentarer:

tindraz sa...

Grattis gumman! Vad mysigt! Kram

Unknown sa...

Men har Du inga NYTT att informera om *S*
GRATTIS och lycka till i alla fall
// Pappa

amanda sa...

ooooh gratulerar =)