söndag, september 06, 2009

It goes on and on

Jobbhelgen är nu över, även om det är en dag till innan man får en fri dag. I tillägg till jobb har det blivit två visningar idag. 2 stycken lägenheter som egentligen extremt olika men nått i båda tilltalade mig. Jag skulle kunna tänka mig att flytta in i vilken av dom. Det är inte så att jag sänkt mina krav, för det har jag inte, utan mer hatt tur med senaste visningarna.

Jag har en tendens att fästa mig vid lägenheter och bli superbesviken när de går till andra. Jag har bestämt mig för att sluta upp med det. Det tar för mycket på krafterna. Så nu intalar jag mig att lägenheterna var superfina men väljer de andra framför mig så är det bara att ta nya tag och se vidare. För så fina var det väl inte? Det kommer säkert massor som är finare!

Linda -älskar att ljuga för sig själv

Inga kommentarer: