lördag, augusti 01, 2009

Natt nr 2 på ingång

Idag sov jag inte speciellt många timmar. Mest för att det var så fint väder ute som drog mig upp ur sängen. Känns slöseri att sova bort sådana dagar. Vi bor ju i Norden, man vet aldrig när de fina dagarna kommer igen. Dagen har bjudit på lite kris för mig själv efter att jag vaknat. Kände mig grinig och funderade på att vara hemma och tjura hela dagen, utan större anledning.

Efter lite (väldigt lite) övertalning så hängde jag med gotlandspojken, gotlandsflickan och övriga gänget till Frognerparken för att dricka öl och lyssna på hårdrock. Jag fick vara utan öl men hade väldans trevligt ändå. Nu är nog gänget lagom lulliga och påväg ut på krogen. Jag går till jobbet.

Bitter? Inte jag. När lönen kommer tar jag igen allt:)

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Kleinen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.