söndag, augusti 09, 2009

fest fest

ja lägenhetsvisningen vet jag inte riktigt vart den blev av...den blev inte av i vilket fall=) kanske blir en annan dag, kanske inte blir alls. Funderar på att fortsätta kolla runt lite på nätet för att se om något lockar. Vill ha förändring i min tillvaro snart, trots att det sker saker hela tiden. Inte lätt =)

Helgen har bjudit på massa sociala aktiviteter och näst intill ingen egen tid. Det har vart kul!! I fredags var det fest i parken och utgång. Jag var en PMS-kossa som egentligen borde vart hemma istället för ute bland folk. I lördags övergav vi kossan och drog ut på en av öarna i Oslos skärgård. Det bjöds på underbar sol och underbart sällskap. Vi tog sen båten tillbaka för att dra vidare på inflyttningsfest. Idag har det vart film- och slappardag, jag fick se Ps. I love you, igen. Underbar film som får mina tårar att spruta. Det är en skön känsla ibland.

Nu ska jag snart iväg på lite livemusik på Blå. Sen ska jag hem och sova så jag kan vara utvilad till min lediga dag imorgon ;)

Inga kommentarer: