tisdag, augusti 18, 2009

Saknar

Just nu saknar jag Sverige. Igen.

Pappa har vart snäll och skickat över massa fina bilder från sitt besök hos brorsan med familj. Det fick mig att sakna dom massor. Lillen växer så det knakar och det känns som jag inte hänger med. Även fast jag på nått sätt vet att jag gör det ändå. Var ju ca en månad sen jag var där, inte mer. Men roligt o se alla bilder, tycker han förändras från varje gång (Lillkillen, inte brorsan) :)

Skulle vilja bo där nere i Skåne och hälsa på hela tiden. Just nu passar det inte helt dock. Jag är inte redo att lämna Norge än, jag håller ju på att gå vidare här på något vis. Norrbaggarna kommer knappast hålla mig kvar för evigt men tillsvidare blir jag kvar här!

1 kommentar:

Myrkott sa...

Och när du är redo är du mer än välkommen till Skåne!